CFMOTO Gladiator Z950 Sport vstupuje do řady SSV jako úplně nový hráč. Po boku modelu Z1000 Sport R nabídka nové možnosti využití především pro ty, kteří potřebují kompaktnější, obratnější a víc užitkové SSV. Zachovává si podobný rozvor jako „R-ko“, co z něho dělá mimořádně stabilního a bezpečného partnera posádky. Novým prvkem, je zadní korba s víkem, která má nosnost 150 kg / objem 158 l. Nově umístěné sání vzduchu je nenápadně vložené do boční siluety stroje.
Klíčové vlastnosti
Více všestrannosti, více agility, prémiové vlastnosti i komponenty, bezkonkurenční hodnota, vysoký výkon, vzrušující požitek z jízdy.
Motor
Výkonný V-Twin dostává pokyny „Ride-by-Wire“ tedy elektronicky, což přináší nejen úsporu paliva ale i přesné a hladké ovládání stroje. K dispozici jsou 2 režimy řízení motoru – SPORT a NORMAL, přičemž hmotnost/výkon jsou v ideálním poměru.
Dynamický design
Je inspirován poslední generací řady Z, ale v tomto případě působí ještě agresivněji, přičemž vytváří silnou a odolnou kulisu stroje.
Přepracovaná zadní část
Zadní část je zcela nová a má jednodušší a čistší profil.
Exkluzivní prvky
Plné LED osvětlení, doplňuje dravá maska chladiče a hliníková ochrana „nosu“ stroje. Červeně lakované pružiny evokují ke sportovnímu vyžití. Novým prémiovým doplňkem jsou poloviční dveře s těsněním po obvodu.
Tlumiče
Pružení na obou koncích je plně nastavitelné (odskok / komprese). Kombinace plynovo-olejových tlumičů je součástí podvozkového systému nové generace. Vzadu hladí jízdu přidaný příčný stabilizátor, přičemž tato sestava umožňuje zdvih vpředu 307 a vzadu 317,5 mm.
Exkluzivní kola
Dominantou kol jsou exkluzivně tvarované ráfky ze slitiny vzácných kovů.
Obratnější, kompaktnější
I takto kompaktní stroj dosahuje světlé výšky až 305 mm a průměr otáčení je na hranici 10 metrů.
Ergonomický kokpit
Nový kokpit disponuje nastavitelným (35 °) sportovním volantem, nové generace a nastavitelným sedadlem řidiče (95 mm dopředu / dozadu). Přehledný 5” LCD displej, 2 voděodolné schránky (15 + 3 l) jsou vychytávky pro každodenní život.
Pohodlný interiér
Posádka ocení nově tvarovaná a vyztužená sedadla s novým polstrováním. Sedák i opěradlo jsou širší, 3-bodový bezpečnostní pás nové generace je šetrnější pro lidské tělo.
Madlo spolujezdce
Madlo pro ruce spolujezdce je vysouvatelné a díky rychloupínacím sponám si spolujezdec jeho polohu přestaví během chvilky.
Integrovaný box
Nový uzavíratelný, voděodolný úložný prostor je zakomponován do linií korby. Box má kapacitu nosnosti až 150 kg (158 l).
LED světla na obou koncích
Hypermoderní LED světla vyzařují extra silné paprsky a jsou výborně viditelné pro okolí ze všech úhlů vozidla.
Aplikace CFMOTO RIDE
Stroj je vybaven portem pro připojení zařízení T-Box (příplatkový doplněk). T-Box umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou…
Okamžitý přístup
k nalévacím hrdlům kapalin se skrývá pod odnímatelnou částí přední kapoty.
Expresně odnímatelná sedadla
Velká výhoda je odejmutí sedadel i opěradel bez použití nářadí, např. pro potřeby čištění.
Variátor CVTech
Kanadský variátor CVTech je speciálně laděn pro lineární a dynamický nástup výkonu a zároveň efektivně přenáší sílu motorové brzdy (EBS) na kola. Tím přidává míru bezpečnosti a pohodlí při režimu zrychlení a šetří brzdové komponenty v režimu i extrémního zpomalení.
Prémiová záruka
Prodloužená záruka 5 LET / 10.000 km platí při zakoupení čtyřkolky CFMOTO Gladiator v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
MODEL | |
---|---|
Typ | Sportovní |
Ročník | 2024 |
Verze | SSV |
MOTOR | |
Objem | 963 ccm |
Typ motoru | V-Twin, 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Počet valců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Zapalování | CDI |
Výkon | 85 koní |
Kroutící moment | 78 Nm / 7000 ot. |
Vrtání x zdvih | 91 mm x 74 mm x 2 |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
BRZDY | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
27x9-14 |
Zadní pneu |
27x11-14
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 3 065 mm |
Šířka | 1 524 mm |
Výška | 1 870 mm |
Světlá výška |
305 mm
|
Rozvor | 2 286 mm |
Suchá hmotnost | 675 kg |
Palivová nádrž | 37 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 400 kg |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | T1b homologováno pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |
► AGRESIVNÍ A DYNAMICKÝ DESIGN
► KOMPAKTNĚJŠÍ A MIMOŘÁDNĚ STABILNÍ
► 2 ŘÍDÍCÍ MAPY
► ÚPLNĚ NOVÁ ARCHITEKTURA ZADNÍ ČÁSTI
► VELKÁ KAPACITA KORBY
► MENŠÍ POLOMĚR OTÁČENÍ
► PROGRESIVNÍ - DUÁLNÍ EPS
► EXPRESNĚ NASTAVITELNÉ ODPRUŽENÍ
TO NEJLEPŠÍ PRO OBSLUHU, BEZPEČNOST A POHODLÍ:
Kokpit v sportovním-ergonomickém stylu.
5“ LCD displej.
2 voděodolné schránky: 15 l + 3 l v palubní desce.
Ochrana posádky - poloviční dveře.
Volant nové generace, s prémiovým vzhledem a výborným gripem, nastavitelný v úhlu 35°.
Sedadla posádky nové generace s kvalitním polstrováním, širším opěradlem a sedadlem.
Sedadlo řidiče s posunem vpřed ↔ vzad 95 mm + nové kolejničky posuvu s ochranou proti
zablokování.
3-bodový bezpečnostní pás, šetrnější pro lidské tělo při nouzovém brzdění.
Korba: nosnost 150 kg, rozměry: 935 x 680 x 25 mm (Š x H x V)
Sport střecha DFK: + 14.430 CZK
Přední okno (laminované + stěrač a ostřikovač): +31.980 CZK*
Přední polo-okno (plexi): +4.790 CZK*
Kabina DFK (komplet vč. okna a vytápění): +115.950 CZK*