TERROX 500 tvoří v nabídce GOES alternativu pro náročnější uživatele ve směru výkonu a tím i pracovního nasazení, stále ale se skvělým poměrem k ceně. Příplatková výbava: Kryty řídítek: +1500,-Kč, Opěrka a madla: +1000,-Kč
TERROX 500 tvoří v nabídce GOES alternativu pro náročnější uživatele ve směru výkonu a tím i pracovního nasazení, stále ale se skvělým poměrem k ceně.
Dlouhá verze
Dlouhá verze = větší pohodlí pro posádku, vyšší stabilita s nabídkou pro náročnější práci.
Motor
GOES TERROX 500 přináší inovaci do osvědčeného jednoválce s impozantním krouticím momentem, vybaveného vstřikováním BOSCH. Tento motor je charakteristický svou nízkou spotřebou paliva a vysokou účinností
Přehledný displej
Přístrojový panel je rozdělen na 2 sektory – LCD displej a zóna barevných kontrolek. Vše jasně a přehledně v zorném poli řidiče.
Ovládání
Jednoduché, spolehlivé a především nenáročné ovladače uzávěrek. Madla rukojetí jsou z měkčeného materiálu s vynikajícím gripem v případě deště či chladu.
Pohon 2WD/4WD
Elektronická uzávěrka předního diferenciálu, možnost volby pohonu 2×4 nebo 4×4. Do každého terénu, pro každý účel. Spolehněte se!
Variátor CVTech
Vyspělý kanadský variátor CVTech je klíčem k hladkému a efektivnímu přenosu výkonu na kola. Jeho spolehlivost a lineární charakteristika zaručují optimální výkon v každé jízdní situaci.
Naviják
Lano navijáku operuje bezpečně v horizontálních a vertikálních rolnách, navíc je tento technický prvek dobře chráněn předsunutým rámem. Ovládání navijáku je elektronické z řídítek stroje.
Tažné zařízení
Homologované tažné zařízení je přirozenou součástí pracovního zařazení Terroxu. Je odnímatelné, což umožňuje v případě potřeby připojit jiný typ pracovního zařízení, příklad je sběrný koš na ovoce.
Ocelové nosiče
V nabídce je dlouhá i krátká verze. Pokud se strojem pouze pracujete, krátká verze je vhodná, pokud na čtyřkolce jezdíte v tandemu, dlouhá verze poskytuje daleko větší komfort posádce.
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2024 |
Verze | prodložená |
MOTOR | |
Objem | 500 ccm |
Typ motoru | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Počet valců | jednoválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Zapalování | CDI |
Výkon | 20,7 kW Euro 5 |
Výkon motoru off road úprava | 24 kW / 33 koní |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | dvojté ocelové A rameno |
Zavěšení zadní | dvojité ocelové A remano |
Odpružení přední | nezávislé, seřiditelné odpružení |
Odpružení zadní | nezávislé, seřiditelné odpružení |
Zdvih přední/zadní | |
BRZDY | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
25 x 8 x 12 |
Zadní pneu |
25 x 10 x 12
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2390 mm |
Šířka | 1100 mm |
Výška | 1460 mm |
Světlá výška | |
Rozvor | 1460 mm |
Suchá hmotnost | 382 kg |
Palivová nádrž | 14 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
NE
|
Tažná síla | |
Barva | šedá |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | T3b homologováno pro 1 osobu |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |