CAN-AM OUTLANDER 700 - Nový Outlander 700 přináší vše, co od rekreační čtyřkolky hledáte. S novými možnostmi motoru, inteligentním ergonomickým designem a spoustou úložného prostoru.
Nejprodávanější čtyřkolkou u specialisty na čtyřkolky je Can-Am Outlander. Z této čtyřkolky jsme velmi nadšení. Je to výkonná všestranná čtyřkolka, vhodná pro různé účely a má dobrý poměr ceny a kvality. Se zcela novým Can-Am Outlander MAX XT T 700 můžete pohodlně jezdit všude díky zvýšené světlé výšce (33 cm). Kromě toho, že je tato čtyřkolka velmi obratná a stabilní, také fantasticky vypadá!
Can-Am Outlander MAX XT T 700 je poháněn kapalinou chlazeným jednoválcovým čtyřtaktním motorem Rotax ace 650cc o výkonu 40 k. Nezávislé zavěšení přední a zadní nápravy pomocí iTC (inteligentní ovládání plynu) zajišťuje bleskurychlou odezvu, optimální trakci a efektivní přenos výkonu na vozovku.
NEMUSÍŠ DĚLAT KOMPROMISY
Nový model Outlander 700 nabízí lepší kvalitu stavby s více vlastnostmi a příslušenstvím. To znamená, že můžeš přidat vše, co potřebuješ pro jakékoli dobrodružství, které ti život přinese, a to vše za nejnižší cenu v historii.
ROTAX TO VŠE ZVLÁDNE
Outlander 700 je vybaven motory Rotax. Navíc, motory byly nakloněny směrem dozadu pro lepší proudění vzduchu a odvod tepla, takže jízda je pohodlnější.
HLADŠÍ ŘAZENÍ POMOCÍ SPOJKY PDRIVE
Je to nejnižší údržba, nejhladší řazení, nejrychlejší řazení dolů a nejodolnější spojka vůbec.
ZÍSKEJTE POHODLÍ
Motory Rotax mají výfuky směřující dozadu, takže dochází k menšímu hromadění tepla. Lepší stabilita a nejlepší světlá výška znamenají, že jste nikdy nevyjeli na cesty s větším pohodlím.
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2024 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 650 ccm |
Typ motoru | 4-takt / jednoválec |
Počet válců | jeden |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 50 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, přepínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | dvojitým ramenem A |
Zavěšení zadní | dvojitým ramenem A |
Odpružení přední |
olejové tlumiče |
Odpružení zadní | olejové tlumiče |
Zdvih přední/zadní | 248 mm / 260 mm |
BRZDY | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová 214 mm |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová 214 mm |
ABS | Standard |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
26 x 8 x 14 XPS Trail Force |
Zadní pneu |
26 x 10 x 14 XPS Trail Force
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2392 mm |
Šířka | 1209 mm |
Výška | 1446 mm |
Světlá výška |
305 mm
|
Rozvor | 1535 mm |
Suchá hmotnost | 364 kg |
Palivová nádrž | 19,5 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 750 kg brzděného vozíku / 395 kg nebrzděného vozíku |
Barva | Platinum Satin-šedá |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | homologováno pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |
Základní výbava:
• Třírežimový dynamický posilovač řízení (DPS)
• Protiblokovací brzdový systém (ABS)
• Režimy - Pracovní / Standardní / Sportovní
• Visco-Lok† Přední diferenciál s automatickou uzávěrkou QE
• Ochranný kryt podvozku
• Tažná koule
• Klakson, směrovky a zpětná zrcátka
• Lakované plasty
• Homologace T3b